Vaizdo analizė padės prekybos įmonėms tobulinti aptarnavimo kokybę

Kliento patirtis – svarbiausia. Tačiau net geriausus klientų aptarnavimo standartus iš idėjų popieriuje sunku paversti realybe. Nauja technologijų bendrovės “Agmis” programinė įranga prekybai padės įvertinti prekybos konsultantų darbo efektyvumą bei padės užtikrinti, kad būtų laikomasi nustatytų aptarnavimo standartų.

“Aptarnavimo kokybę dažnai lemia žmogiškieji faktoriai. Net jei aptarnavimo standartuose bendrovė apibrėžia, jog konsultantas turi prieiti prie kliento per tam tikrą laiką ar inicijuoti kontaktą su pirkėju savo prižiūrimame skyriuje, prekybos įmonėms trūksta technologinių priemonių tai užtikrinti” – teigė technologijų bendrovės “Agmis” Produktų vystymo vadovas Simas Jokubauskas.

Bendrovės kuriami vaizdo analizės sprendimai nagrinėja stebėjimo kamerų prekybos salėje užfiksuotą medžiagą.

“Vaizdo analizės algoritmai pagal aprangą gali atpažinti pardavimo konsultantą. Pagal veiksmus (pavyzdžiui, praleistą laiką prie konkrečios lentynos ar produkto) programinė įranga taip pat gali identifikuoti pirkėją, kuriam reikia pagalbos. “Agmio” sukurtas sprendimas leidžia įvertinti, kaip greitai konsultantas priėjo prie kliento, kiek truko jų kontaktas, kiek pirkėjų per pamainą pardavimų konsultantas aptarnavo, kiek klientų taip ir nesulaukė konsultanto pagalbos” – teigė S. Jokubauskas.

Šie skaičiai padeda realiu laiku objektyviai įvertinti klientus aptarnaujančių darbuotojų darbo efektyvumą. Jie taip pat padeda vertinti konsultantų darbo kokybę, darbo krūvį, palyginti rezultatus tarp skirtingų bendrovės parduotuvių.

“Efektyvus konsultantų darbas ypač svarbus statybų bei buitinės technikos prekybos srityse. Jose geras patarimas ne tik gali padėti klientui apsispręsti dėl pirkinio, tačiau ir sumažinti pirkėjų grąžinamų prekių skaičių” – teigė S. Jokubauskas.

Simas Jokubauskas

Kurdama prekybos programinę įrangą “EasyFlow, technologijų bendrovė “Agmis” vadovaujasi šūkiu “Jei galime tai nufilmuoti, galima tai pamatuoti”.

“EasyFlow” taip pat padeda planuoti prekių parduotuvėje išdėstymą. Prekybos programinė įranga analizuoja pirkėjų judėjimo srautus ir trajektorijas, identifikuodama “šaltas” ir “karštas” pirkėjų dėmesio vietas.

“EasyFlow” padeda parduotuvės apsaugos darbuotojams identifikuoti įtartinus asmenis ar galimai įtartinus veiksmus.

Prekybos programinė įranga gali stebėti ir prekių kiekius bei išdėstymą lentynose, kaip greitai likučiai papildomi, ir ar prekių kainos etiketės lentynose sutampa su nurodytomis prekybos sistemoje.